Tot respectul!

it's a lkng jpg

Sunt bucuroasă că te-am cunoscut! De fapt, sunt bucuroasă că mi-ai apărut în cale!

Mi-ai redat speranţa. M-ai făcut să mă simt bine în pielea mea. Şi asta, doar, pentru că m-ai remarcat. Pe mine, printre alte trei sute de femei sau fete, care mai de care mai frumoase, mai destepte sau mai sigure pe ele.

TU! Da, TU!

Am “băloşit” după tine muuuult timp, cu mult timp înainte să mă remarci. Încă o mai fac şi voi continua să o fac.

TU, atât de atrăgător, atât de sigur pe tine, cu asptectul tău de băiat rău, ambalat frumos, într-un pachet de băiat bun, frumos de pică!, cu licărirea aia din ochi când zambesti! Fix TU, care le ai pe toate, cu familia ta fericita, cu aspectul tău fascinant, atât de interesant şi tentant, TU, m-ai remarcat pe mine!

Cum naiba să nu mă simt bine în pielea mea?!

Nu am apucat să te cunosc cu adevărat, să te aprofundez şi probabil că aşa vor ramane lucrurile. Dar cine ştie într-un univers paralel sau într-o alta viaţă or să ni se alinieze mai bine planetele şi vom avea o relaţie, că să nu zic contact.

Spre deosebire de tine, eu sunt singură, disponibilă şi gata de aventură. Însă aventura mea va fi fără tine, pentru că ştiu sigur că nu vei ceda ispitei şi spun: tot respectul pentru tine!

Da, mor de ciudă! În primul rând că nu te-am cunoscut când erai liber, în al doilea rând că n-ai cedat ispitei şi în al treilea rând pentru că tu ai putut rezista destul de senin, în timp ce alţii aleg să plece cu ea. Şi nu doar pentru o noapte!

Îţi pot spune acum că eu m-am fript rău, din cauza unei ispite. Am o cicatrice atât de mare şi urâtă pe inimă de la arsură, încât am momente uneori, când parcă simt că inima mea a murit. În acest accident al meu, eu am fost victima colaterală. Eu doar m-am ars şi după ce m-am mai vindecat, mi-am jurat că NICIODATĂ nu voi fi ispită, că NICIODATĂ nu voi fi cealaltă. Realizez însă, că s-a stricat ceva, creierul meu mai mult ca sigur,  pentru că aş fi fost gata să-mi încalc jurămintele, fie doar şi pentru o noapte cu tine.

Cine naiba să le mai înţeleagă pe femei?!

Observ că nici ele, nu se descurcă singure, cu ele însele. Grea treabă, asta cu descifrarea sufletului şi minţii unei femei!

Mi-am mai propus eu, tot în urma accidentului, că nu voi mai avea relaţii complicate. Că, în principiu, mă voi rezuma la sex zilnic şi poate la o masă sau cafea o dată sau de două ori pe săptămână, vorba cântecului:

…..

“No hidden catch
No strings attached
Just free love”

…..

Dar, tare mi-e frică, că aşa cum pentru “MY GUY” am fost dispusă să-mi încalc deja un jurământ, cine şite… ar fi poate mai înţelept să nu mai zic niciodată, niciodată.

Să-ti meargă bine şi să fii fericit, pentru că meriţi!

Pentru mine sper, că mai există un bărbat pe lumea asta, care să întrunească toate calităţile pe care le-am descoperit la tine, care să fie disponibil, adică, să nu fie într-o altă relaţie, ca să nu spun căsătorit, şi care să aibă măcar un ochi pentru mine.

Mă descurc eu mai departe…

Imagine de aici:

Leave a Reply

