De ce iubim cartile

cevasupersimplu

Demult am descoperit că prefer o carte în locul altor activități statice cum ar fi de exemplu uitatul la televizor. Și tot demult am descoperit că nu sunt singura și nici cea mai mare devoratoare de cărți. Dar există lucruri pe lumea asta care uneori te surprind atât de tare, încât ajungi să vorbești singur pe stradă.

În centrul Bucureștiului, pe o bancă am observat un bătrânel care părea că se joacă cu o lupă. Era singur, cu părul alb și rar, îmbrăcat cu niște haine cu câteva numere mai mari, cu niște pantofii clăpăugi în picioarele subțiri.

Primul meu gând a fost: „Încă un cerșetor. Bucureștiul ăsta cu mirajul lui, îi atrage ca un magnet pe toți”. În timp ce mă apropiam de el am observat că ceea ce credeam că e lupă era de fapt o lentilă de la niste foşti ochelari. Ochelarii erau sfărâmați lângă el pe bancă, alături…

View original post 613 more words

Leave a Reply

