Emoţii de-o noapte

mother-son-cuddle-alamy

M-am conformat şi-am stins lumina

Nici măcar nu a vrut să-i mai citesc. Trei fraze am apucat să citesc din cartea pe care singur şi-a ales-o, până în când a declarat că „s-a plictisit”, a se înţelege „sunt obosit”, şi m-a rugat să ne culcăm. Nu-mi venea să-mi cred urechilor. Dar m-am conformat şi-am stins lumina. După care a început frichineala: cu capul pe pernă, cu capul sub pernă, cu perna în braţe, de-a curmezişul în pat, „stai să te pup pe năsuc”, cu picioarele pe mine, sus pe mine cu totul…

La un moment dat, după ce am rămas fără pernă şi pătură, eram toată băloşită pe faţă de la atâţia pupici şi când chiar obosisem de-a binelea de la atâta agitaţie, l-am întrebat de ce se agită aşa, ce s-a întâmplat. Mi-a declarat cu o voce sfârşită de oboseală: „Mama, mi-a fost dor de tine şi vreau să stau numai lângă tine”. Şi i-am propus să mă lase să-l ţin în braţe, aşa cum numai eu ştiu. Să-l ţin strâns lipit de mine. A fost extrem de bucuros. Nu cred că-i trecuse prin cap că aş putea avea o soluţie la problema lui. S-a culcuşit în braţele mele şi a adormit în mai puţin de un minut.

Parcă-i era frică să nu mă piardă

Continuare aici

Imagine de aici

Leave a Reply

