O zi epică din viaţa unei mame

Câte i se pot întâmpla unei mame într-o singură zi…

woman-boxing-gloves

Prima zi de grădiniţă a început cu veselie şi bună dispoziţie. Am plecat spre grădiniţă: mama, tata şi copilul. Care de care mai emoţionaţi, unii atât de emoţionaţi încât – tatăl a uitat acasă avizul medical; mama a uitat acasă ghiozdanul cu schimburile copilului, deh mici detalii…

Pe drumul spre grădiniţă blondul a avut o ezitare

Îl ţinea de mână pe tatăl său, iar în cealaltă mână ţinea câteva flori, eu mergeam în spate pe un trotuar foarte îngust. Şi-l aud pe blond, aşa din senin:

– Dar o sa-mi fie dor de tine mami! cu o voce tremurată, dar fără lacrimi
– Mami, e normal! Şi mie îmi este dor de tine când nu sunt lângă tine. Dar asta face ca să ne fie mai plăcută întâlnirea după ce terminăm serviciul, eu şi grădiniţa, tu.
– Daaaar o să-mi fie dor de tine, maaamii!
– Repet, e normal
– Oooffff! Astăzi o să am o zi proastă la grădiniţă!
Ce bine că el este scund, încă, şi am putut să schimb un râs înăbuşit cu taică-su, fără ca el să ne observe!

Blondul a intrat relaxat în grădiniţă, a urlat un „Bună dimineaţa” vesel, a împărţit florile la asistentă, educatoare şi îngrijitoare, apoi a intrat în clasă cu noul joc pe care l-a primit cu ocazia începerii unui nou an şcolar. Toţi copii au primit un joc nou, deci veselia era maximă.

Blondul meu devine o mică fiară când îi este foame

După amiază, când am ajuns acasă era încă vesel. Nu am avut timp decât să mă schimb de hainele ”office” şi am plecat în parcul lui favorit. Am stat vreo oră fără vreun conflict, până când a văzut un copil care mânca un biscuit. De aici lucrurile au început să se complice, pentru că blondul meu devine o mică fiară când îi este foame. Nu că n-ar avea cu cine să semene…

Continuare aici

Imagine de aici

Leave a Reply

