Peripeţii din vacanţă

seaside-train-ride_pe0969_1

Nu știu voi ce-ați făcut în vacanță, dar eu…

Am dat o fugă la mare împreună cu blondul meu. Am fost la noi, pe litoralul românesc, după o pauză de vreo 10 ani, cel puțin. Nu am avut nicio așteptare. Mai bine spus, m-am așteptat la ce-i mai rău posibil. Mi s-a dovedit că e bine să nu ai nicio așteptare, pentru că deși vacanța pe litoralul românesc nu e deloc o poezie, măcar nu intri în depresie.

Aventuri cu CFR

Am decis să plecăm spre mare cu trenul, urmând ca drumul înapoi spre casă să-l facem cu mașină, împreună cu niște prieteni, care deja se aflau acolo. Trenul trebuia să plece la 9:30 dimineața spre mare, dar am plecat foarte CFR-eşte la 10:00.

Gara devenise extrem de neîncăpătoare pentru toți oamenii precauți care veniseră, ca și noi de altfel, mai devreme cu vreo douăzeci de minute, ca să nu alerge pe peron ca disperații după tren. Trenul avea 14 vagoane, iar cantitatea de oameni și de bagaje din gară era deci considerabilă.

Nervii începeau să cedeze, copiii începuseră să se plictisească… Ce să mai? Un deliciu de început de vacanță! Trenul era relativ decent, mă refer la curățenia din vagon. Faptul că ușa de la compartimentul nostru nu se închidea bine, iar geamul era blocat semi-deschis ne-a prins bine, pentru că aer condiționat la clasa a doua nu există.

Compartimentul nu era plin, deci blondul s-a desfășurat cu toată forța: a țopăit pe toate scaunele libere și nu numai, a cântat „Podul de piatră” și „Pește cod” pe diverse tonalități, s-a lipit de telefonul vecinului pentru vreo jumătate de oră explicându-i tot ce nu știa bietul om despre dragonii din jocul pe care încerca să-l joace, a aruncat cu jucării prin compartiment, s-a legănat atârnat de geam până l-a deblocat, după care voia să-l închidă, a făcut jonglerii cu niște boabe de struguri până le-a strivit în pumni stropindu-ne pe toți etc.

 

Continuare aici

Imagine de aici

Leave a Reply

