Vacanţă în doi

Vacanţă la munte!

8792526_f496

Am decis să mergem într-un loc familiar, unde mai fuseserăm, încă de pe vremea când blondul era la purtător. Am ales să fiu printre prieteni, chiar dacă locul respectiv era plin de amintiri, dintr-o altă viată.
Şi eu şi blondul ne-am bucurat mult când am ajuns acolo. Cabana arăta mai bine decât îmi aminteam, cu unele lucruri noi, dar şi cu cele vechi, de care îmi era dor.
N-am pierdut prea mult timpul să contemplu împrejurimile pentru că blondul avea program de bălăceală. Da, la munte bălăceală. De două ori pe zi a avut bălăceală, în părăul de lângă cabană. Şi, da, am făcut şi drumeţii, în pădurea de lângă şi ne-am umplut burţile de zmeură şi mure.

Ne-am dat şi cu tiroliana şi ne-am urcat pe panoul de căţărare, mai mult el, iar eu l-am încurajat şi susţinut. Sunt sigură că m-ar fi încurajat şi el pe mine, dar de susţinut… Amândoi am făcut ce ne plăcea şi ce ştiam mai bine.

continuare aici

Imagine de aici

Leave a Reply

